Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Bez mojej zgody - 7 2 - Pamiętnik - 6 3 - Alpha Dog - 6 4 - John Q - 4
1. Pamiętnik - 8/10 2. Alpha Dog - 8/10 3. Bez mojej zgody - 7/10 4. Inna kobieta - 7/10 5. John Q - 6/10 Nie wszystkie aktualne, ale nie mam najmniejszej ochoty na powtórkę jakiegokolwiek z nich.
1. Pamiętnik 9/10 2. Bez mojej zgody 9/10 3. John Q. 8/10 4. Inna kobieta 7/10 5. Alpha Dog 5/10